» hurt

Det gör ont i hela bröstet, ångesten växer ju längre tiden går.
Fanihelvetesjävlaskit.
Varför kan det inte bara få vara bra?
Jag behöver dig mer än något annat i hela vida världen.
Det finns ingen som betyder lika mycket som du.
Jag skulle kasta mig framför ett tåg för dig om det var så.
Jag klarar inte det här, jag orkar inte.
När jag ser tillbaka på hur livet varit,
ångest, dödsfall, panik, sorg, tårar,
kan jag inte låta bli att undra,
när är det min tur? När ska andra ord beskriva min vardag?
Lycka, skratt, leenden, kärlek, värme.
Jag vill inte att du försvinner ur mitt liv,
jag klarar inte det, det finns inte chanser.
Du är mitt allt, då, nu och föralltid.
Men du säger att du älskar mig, mest i världen.
Att det alltid ska vara vi,
men jag kan inte tro längre, orkar inte, vågar inte.
Jag klarar inte att bli sviken igen.
Tillsammans klarar vi det väl?
Snälla lova att det är så.
Du och jag mot världen.



(Uttis; Ja! Vi håller varandra i handen hela kvällen. Jag är rädd redan nu, hah.. ♥)


Hannah, du är stark, du har klarat så otroligt mycket. Du förtjänar verkligen att må bra, jag menar det verkligen. Jag hoppas det löser sig vad det nu är som har hänt. Du vet var jag finns, och jag lovar att jag alltid, oavsett tidpunkt, ställer upp vad det än gäller. Hör av dig när du vill. Jag älskar dig. <3

2012-02-10 // 14:29:51

Älskling. Jag säger inte att jag älskar dig för att bara få det sagt. Jag säger det för att jag verkligen älskar dig. Du är min skatt, min ögonsten, och framför allt är du min prinsessa. Jag ska kämpa för dig, jag ska göra allt som jag kan för att få ha dig kvar hos mig. Jag klarar inte detta liv utan dig. Jag ska bli den person, som du alltid önskat att du hade. Du är mitt liv och hela min värld. <3

2012-02-10 // 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback