» Den 3 januari 2014

Har egentligen tre miljoner känslor i kroppen just nu, men jag orkar inte ens skriva av mig. Är helt slut efter all stress i kombination med den dåliga sömn jag haft.
Bra dag allt som allt hursomhelst, jobbig men ändå bra. Har gått sammanlagt lite över 5 km, och inte ätit onyttigt trots att det är fredag, min fuskdag. Har bestämt mig för att försöka låta bli onyttigheter i alla dess former januari ut. Som en liten rensning av skit i kroppen liksom, och sen efter det bara ha en dag i veckan. :) Men det är svåååårt! I alla fall när alla i ens omgivning äter onyttigt. Men jag bet ihop, några popcorn (räknar inte det som onyttigt i små mängder, kanske man borde?) men inget annat. Dock käkade vi tacos idag så jag orkade inte räkna kalorierna (så himla drygt när det är massor med grejer i), men jag vet att jag höll mig under 1000 eftersom jag räknat förr och åt ungefär samma mängd idag :)
Well. Nu är det off to bed, upp vid elva imorgon för en promenad. God natt med er. :)
P.s. Bjuder på egopicsen.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback