» Lista - 2013

(Vet att jag redan gjort en sammanfattning, men ville göra den här med.)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på festival, flyttade hemifrån, skaffade en egen hund, gick på krogen. En hel del.
 
Hur har ditt 2013 varit?
Jag skulle säga riktigt dåligt. Ett av mina sämsta år hitills.
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Jag måste nog säga 14-15 juni. Det var så mycket lycka där.
 
Vad är din största framgång 2013?
Oj. Vet inte. Att jag flyttade hemifrån?
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Ja, eftersom jag inte bor hemma, så mat, hyra. Och inredningsprylar tror jag.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det fanns absolut vissa saker som gjorde mig riktigt, riktigt glad. Små saker, som betydde mycket.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Fy vad svårt. Men ja.. Sebastian Ingrosso - Reload, Avicii - Wake me up, Miley Cyrus - We can't stop och massor med fler låtar, svårt att minnas ju.
 
Vem har du umgåts med mest?
Bortsett från Sonny och min familj så en av mina vänner, tror hon själv vet vem hon är.
  
Har du haft ett förhållande under 2013?
Yesbox!
 
Vart reste du under 2013?
Ingenstans. Jävligt rolig tjej hah.
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Hm. Mer lycka, mer vänskap, mer kärlek, mer träning. (Två delar kan såklart bara jag själv jobba fram).
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hemma med familjen och firade, var ju en måndag.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mycket saker.
 
Vem saknade du?
Mina vänner. Alltså verkligen, allihopa. Ingen idé att skriva deras namn, de vet själva.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Jag träffade typ inga nya människor, har varit så isolerad. Ingen som jag har kontakt med nu i alla fall.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Stå fast vid dina åsikter, ge aldrig upp och KÄMPA PÅ NU! Du klarar mer än du någonsin anat!!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback