» Den 19 november

Hej!
Har faktiskt gjort en hel del idag med. Tvättat, diskat, fixat i städskrubben och sorterat lite annat skit. Just för tillfället har jag, hrm, lite problem att skriva. Bruce tjöt och nöjde sig inte med att sitta på skrivbordet, utan nu ligger han framför tangentbordet och håller fast min arm med huvudet!! Faaaast nu flyttade han på sig och körde in hela nosen i.. ja vafan heter det? Armvecket? Armbågen fast på insidan typ haha, bra på att förklara.. Så ska han tydligen sova, jäkla knäpphund :) Inga toppen bilder, men ni kanske förstår?



Annars då? Mår helt okej. Pratat med många människor de senaste dagarna, bland annat en gammal kompis från Piteå jag lärde känna när jag var typ tio. Det känns kul. Ibland önskar jag att jag kunde få ha alla som stått mig nära i min omgivning. Åtminstone få prata med dem. Men några är helt klart bättre än inga!
Det är en heldel på gång och ja, jag känner mig ganska stressad.. Fast det är skönt på sitt sätt. Känns bättre än att inte göra något alls, någonsin typ. Det börjar i alla fall närma sig färdigt i lägenheten och det är jätte härligt. Det blir så fint!
Nåja, ytterligare ett inlägg om egentligen ingenting, vi hörs hörrni!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback