» Den 5:e januari 2014

Hejhallå.
Mitt i natten nu igen. Tänkte bara berätta att jag lever. De senaste dagarna har jag inte gjort nåååånting. Bara umgåtts med familjen. Tänkte mest bara lägga upp dagens middag (igår åt vi örtmarinerad kyckling, som smakade himmelskt men såg inte så fancy ut). Har i helgen även unnat mig en Yollibox. Jag vet! Inget onyttigt sa jag, men kan inte påstå att det är särskilt onyttigt. 95 kcal per ml, vanlig glass är cirka 250, så jag tyckte det var okej. Idag käkade jag kyckling med currysås (gjord på lätt créme fraiche) och broccoli. Alltså så himla gott, förmodligen min absoluta favorit!
Annars då? Mår okej, tror jag. Bättre på vissa sätt, men fortfarande dåligt på andra. Har ju inte träffat min psykolog sen den 18:e december.. Försöker kämpa på, men det är svårt. Har dessutom haft nästan konstant huvudvärk i en dryg vecka. Misstänker att jag har järnbrist..
Nu borde jag gå och sova, storebror tänker dra med mig runt fjättern imorgon så lika bra att vara utvilad. God natt med er!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback