» Puuuuh..

Hej folket.
Vaknade vid tjugo över tio idag och vid elva gick jag, Sonny, Timmy och Bruce ut. Innan vi ens kommit till fjättern var jag helt slut haha.. Men jag är otränad, tänker inte låtsas som något annat. Men vi traskade på. Blev inte runt fjättern, utan kringelkrokigt i skogen (terräng är ju en större utmaning än en stig/gång så). Upp och ner och över tre miljarder stenar och träd. När vi kom hem, efter två och en halvtimme, hade vi sammanlagt gått över en mil och jag hade bränt runt 850 kalorier. Så stolt över mig själv!! Nu är jag helt slut dock. Fötterna har tagit så mycket stryk (för stora skor så har slitit bort bitar av huden, härligt), plus att jag har fel på fötterna. Går inåt med fötterna (varit så sen jag föddes), så jag snubblar på mig själv.
Blev lunch när vi kom hem, lite sen kanske men ja.. Två ägg och en halv mörk macka med ost (tyckte jag fick unna mig två skivor). Och nu sitter jag som en död i soffan med fötterna i ett fotbad. Bruce har somnat bredvid mig, misstänker att han är rätt trött, så som han skuttat!
Jag hade väl egentligen inget mer att säga, nu i alla fall. Puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback