» Dagens

Känner inte riktigt att jag är någon toppen bloggare, snarare motsatsen. Men sen tänkte jag att när jag ändå ska vända om min livsstil till nyttig och sund, kanske det kan vara värt att få in lite mer sånt här också. För att jag ska kunna titta tillbaka och kanske med lite tur inspirera någon annan. Anyhow, här är dagens middag! Kycklingfilé, broccoli, ärtor, haricot verts och lite sås gjort på crème fraiche. Allt som allt gick middagen på 372 kalorier. :) Det är typ en ren chock för mig att äta grönsaker. Att inse att det finns grönsaker jag också tycker är gott. Än så länge är det bara just grönsaker jag gillar, har inte fastnat för någon annan färg ännu. ;) Röd och gul paprika i maten har fungerat dock. Och lök såklart. I veckan tänkte jag prova palsternacka, så får vi väl se. :)



Ni får vara lite snälla nu, för det första har jag aldrig direkt fotat mat,
och dessutom knappt använt kameran på typ två år, bara då och då.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback