» Den 18:e december 2013

Hej på er.
Jätte länge sen jag skrev nu igen. Har inte mått bra, har inte orkat. Det är så mycket ångest som hänger i luften. Jag sover knappt. I snitt 3-4 timmar/natt. Om jag somnar, och gör jag det vaknar jag minst 3 gånger per natt. Och flera gånger den senaste tiden har jag gråtit mig till sömns. Jag har nästan konstant ångest och jag börjar bli orolig att jag kommer må lika dåligt den här vintern som förra.
Jag mår verkligen inte bra nu. Det har hänt vissa saker jag är väldigt glad över, bland annat har jag börjat få kontakt med en vän igen, vilket känns jätte bra. Men det är så mycket annat dåligt, och de bra grejerna som finns väger inte upp de dåliga.
Jag tänkte ändå att jag skulle försöka skriva lite mer här nu. Kanske kan det vara bra att få ut alla jobbiga tankar och känslor.. Jag vet inte. Kanske är det värt en chans i alla fall.
Nu ska jag ta och gå till min psykolog, jag hoppas på att hon kan hjälpa mig fixa en läkartid. Har inte ens en fast läkare trots alla mediciner jag äter, och det känns inte särskilt bra. Senare idag har jag även ett möte på Ung i Nynäs. Så med eller utan (ja, utan) en ordentlig sömn har jag en del att göra idag.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback