» Promenad

Hej på er.
Körde övningar idag som jag tänkt, men inte crosstrainern. Så tog en ordentlig (nåja, åtminstone för mig) promenad ikväll istället. Imorgon lär träningsvärken vara helt borta så då blir det både crosstrainer och övningar för ben/rumpa. Annars har jag inte gjort ett piss idag faktiskt. Kan inte påstå att jag haft någon särskild lust. Så med andra ord har jag ingenting särskilt att berätta heller. Kommer lite bilder här istället! :) 

Tänkte bara ta och visa kvällens promenad. 531 kalorier brända, men fyfan. Har satt ut massa siffror, och redan vid 1:an ville jag vända och gå hem igen. Sträckningen (?) i benet gjorde ont som helvetet igen. Träningsvärken i låren är nästan borta dock. Kartan är ihopklippt, så det är liiite otydligt, men gjorde ett försök, hur som helst så vid alla siffror hade jag kunnat ändra mig och tagit den korta vägen hem. Det gjorde jag inte. Egentligen ville jag mest visa det för mig själv för att bli motiverad, för att visa mig själv att jag är starkare än jag tror.

Ärtor till middagen. Förut så åt jag inte en endaste grönsak, inte en enda. Nu käkar vi någon slags grönsak nästan varenda dag. Skillnad. Och gott! Ärtor och broccoli är mina nya kärlekar.
Går inte riktigt att fånga med mobilen hur otroligt fin kyrkan är på kvällen. Men det är verkligen fin när den är upplyst. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback