» Hrmf

Vaknade redan vid åtta imorse, gjorde mig iordning och så traskade jag iväg mot Capio, och när vi så gott som är framme insåg jag att jaha, det var ju inte alls tio jag skulle varit där utan elva.. Så jag väntade i väntrummet i en och en halv timme. Härligt. Sen har det krånglat idag med det där jävla frikortet jag ska få egentligen, men ah, orkar inte ens förklara. Sen har jag gjort tråkiga grejer, handlat mat till exempel. Inte så jävla roligt.
Dock har jag knappt kunna gå idag alls, och idag var det inte ens roligt längre. Träningsvärken har varit så jävlig att jag nästan inte ens kom ner för trappen, och musklerna i låren "hoppar" till helt plötsligt? Jag går (nästan normalt) och sen helt plötsligt rycker det till och så ramlar jag nästan. Asjobbigt. Så idag har vi promenerat (men det är ändå extremt stort skillnad för mig. I perioder när jag mått som sämst i depressionen så har jag bara gått mellan toaletten, soffan, sängen, typ..), kört övningar (inte ben och rumpa). Imorgon tänkte jag skippa benövningarna, köra lite crosstrainer och vanliga kvällspromenaden. Vila tänker jag göra helt och hållet på fredag eller lördag, får se.
Nu ska jag se klart SATC-avsnittet som är på TV och sova. Puss!

 
Framför idol idag blev det lite frukt. Jag har så himla svårt att sitta framför TV:n utan att stoppa något i munnen. Tidigare har det ju ofta varit något onyttigt, men den senaste tiden har vi bytt ut det mot frukt, och jag trivs lika bra med det. :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback