» Dag 1 - 10 fakta om dig själv + en nytagen bild.



1. Jag har nästan alltid målade naglar. Ibland är jag rätt dålig på att ta bort gammalt och måla om, men det är inte ofta jag har inte har något lack alls.

2. Jag har en extremt stor passion för film. Jag älskar film och kan se om mina favoriter hur många gånger som helst. Det är något speciellt med Disney-filmer och på den punkten kommer jag aldrig växa upp.

3. Jag har extremt svårt för att bestämma mig för vilken hårfärg jag ska ha egentligen. Nu är jag blond och tänkte ha det såhär fram till nyår/våren och då ska jag göra något lite mer spännande.

4. Jag hatar hösten/vintern, och nu när den är på väg så är jag livrädd. Jag vet hur jobbig den är för mig och jag ser inte alls fram emot den här mörka perioden.

5. Jag har rätt små fötter, de flesta som ser det finner det rätt kul, tydligen haha. Kan ha skor i 35-36, lite beroende på vad det är för slags skor.

6. Perioder när jag mår riktigt dåligt är jag extremt lättretlig och får ett hemskt humör. Jag blir förbannad för minsta lilla och humöret svänger fram och tillbaka på bara några sekunder.

7. Jag hatar min näsa och om jag hade pengar hade jag förmodligen plastikopererat den. Jag hade velat ha en smalare och rakare näsa än vad jag har.

8. Jag har planerat, precis som de flesta andra, vad mina barn ska heta. Det är ju självklart inte helt bestämt så, men jag har min lilla plan. En flicka och en pojke, båda ska ha tre namn och alla ska börja på A.

9. Förtillfället köper jag helst inredningsprylar. Har köpt allt möjligt den senaste tiden, lite tröstshoppning och lite har det varit saker jag/vi behöver.

10. Det mesta jag skrev i den här listan var helt random. Jag kände mig helt tom i huvudet när jag väl satte mig och började skriva den här listan, så det är nog en hel del knäppa grejer.

Bild från igår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback