» Tisdagmorgon

Hej på er!
Varit lite dåligt med updaterandet från mig ett tag nu. Har haft en hel del att göra. Har varit ute hos mamma och Janne (håller på att fixa en grej jag inte kan göra hemma, visar när det är klart!) några nätter nu. Åker förmodligen hem imorgonbitti. :) Så onsdag & torsdag ska vi packa ner resten (blir nog rätt långa dagar..), tvätta (torsdag), och sådär. Har listor och grejer på allt som ska göras! På fredag hämtar vi ju nycklarna så då får vi äntligen flytta in i lägenheten! Så jävla excited! Kommer bli bäst ju. Nåväl, nu ska jag duscha och sen fortsätta på mitt projekt (kanske frukost först..?) :)

Morgonmyser med bästa Sven.

Tänkte uppmuntra er med ett grymt citat sådär på morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback