» Frunch

Har stått rätt tomt här på bloggen. Har varit trött, seg, oinspirerad osv. Haft en svacka helt enkelt.
Tänkte bara lägga upp några bilder, använde kameran för första gången på.. länge.
Slog till med en riktigt ordentlig frukost-lunch (frunch då med andra ord). Blev rätt bra måste jag säga,
inte toppen nyttigt men helt ok. Ska börja om på ny kula med nyttigheter på måndag, även det har hamnat i min svacka, suck..

Btw; lite skillnad på dessa bilder och mina trötta mobilbilder. Kvalitén är inte topp här heller, delvis för att min kamera bråkar och jag (fortfarande) inte har lärt mig bra/rätt inställningar. Dessutom tror jag blogg.se drar ner kvalitén lite. Nåja! Bättre än mobilbilder i alla fall.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback