» Den 18 november

Halloj.
Måste säga att jag haft en ganska händelserik dag idag ändå. Var iväg till en secondhand-butik och köpte bland annat fem böcker för 1:-/styck, hur galet?! Hittade en bok av Sofia Åkerman som skrivit Zebraflickan, en av mina absoluta favoritböcker. Så jag är nöjd minst sagt. Sen har jag, äntligen, kommit iväg på en promenad idag. Har inte blivit mycket av "det nyttiga livet", den senaste tiden så det var riktigt skönt att komma ut och att äta nyttigt. En timmes promenad blev det, och tidigare har jag alltid stressat mig själv, pushat mig själv för långt. "Måste klara minst såhär långt på den här tiden", osv. Nu gick vi för att Bruce skulle få en längre promenad och för att det var skönt bara, inte för att klara så långt som möjligt. Just nu känns det som att visst, klarar man mer och mer är det ett plus, men inte ett måste. Jag tror att det bästa för mig vore att "skynda långsamt" nu. 
Sen har jag skrivit till en vän som jag tvekat till så länge och som jag saknat av hela mitt hjärta. Jag kan definitivt inte säga att "det har löst sig nu" men att det känns bättre än tidigare i alla fall. Och dessutom pratat med en till vän jag också saknat som attan. Jag vill säga "det går bra nu", men jag vågar inte riktigt. Det går bättre nu i alla fall, och det får räcka. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback