» Dag 4. 3 låtar du aldrig tröttnar på.





Den här låten betyder så mycket för mig. Jag tröttnar egentligen aldrig på nån av kent's låtar, men den här är speciell. Jag vill ju tatutera in en del av texten från den här låten. "Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö", tatueringen kommer bli lite annorlunda. "Livrädd för att leva" på ena armen & "Dödsrädd för att dö" på andra armen. Det är jag. Texten passar in perfekt.


Observera att det är typ livsviktigt att det är Steve Aoki's remix. Jag älskar verkligen den här låten. Lyckan när Steve Aoki spelade den här låten på Summerburst-13 är obeskrivlig. Jag har hört den säkert flera hundra gånger sen jag hörde den första gången och jag älskar den. Jag gillar verkligen Steve, har flera favoritlåtar med honom som jag kan köra på repeat, men det är något speciellt med den här.


Jag vet inte riktigt vad det är, men jag har verkligen fastnat för den här låten. Calvin Harris är grym på det han gör och Ellie Goulding's röst är to die for (spelat hennes Burn x antal gånger den senaste tiden). Videon är dessutom typ den mysigaste som finns.

Måste säga att det var JÄTTE svårt att bara välja tre. Hade kunnat välja minst tio. Men jag valde de tre som jag tänkte på allra först.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback