» Uppdatering från flyttvärlden

Hallå!
Haft en både bra och dålig dag. Efter frukosten fick jag tokigt ont i magen. Det lugnade sig så jag trodde det var okej. Det var det inte. Låg och grinade i soffan en timme typ. Frös gjorde jag också, så låg där med två filtar och mitt täcke (i maj?! Hallå va, jag som aldrig fryser ens!) Sen ringde det (jag hade ju haft noll koll på mobilen mitt i allt gråtande), och upp kom fyra tjejer med kakor och glatt humör. Nu lät jag som jag var åttio typ. Men ja. Det var mysigt, kul att träffa lite människor. Sen har vi fortsatt packa upp och pilla med allt. Det blir så braaa! Jag är så glad att vi flyttade hit. Det känns underbart. Ska planera lite inflyttningsfest, äta middag, slänga sopor och packa upp det mesta som är kvar idag. Puuuuss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback