» Star Wars


Det är ju Star Wars dagen idag så det är rätt givet vad vi kommer se på ikväll haha.
Dock har hela dagen gått åt att städa, flytta på grejer, handla, får in allt i sminkbordet osv,
så vi har inte ens ätit ännu. Gissar att vi inte kommer orka se allihopa idag.
Eller hahah, jag räknade ut hur långa alla filmerna är tillsammans, och det är lite drygt 13 timmar.
Då skulle vi vara klara någon gång i morgon bitti så, nja.. Men några ska det väl allt bli.
Sen har vi planer på att se Iron Man, pinsamt nog har ingen av oss sett ens den första..
Måste förövrigt säga att jag har upptäckt sen vi flyttade hemifrån hur fantastiskt lång tid allt tar,
alltså, jag menar vardagssysslor. Diska, plocka in ren disk, städa, laga mat osv osv.
Tror inte riktigt man ser det när man bor hemma, jag gjorde i alla fall inte det.
Och jag uppskattade nog inte riktigt hur skönt det var att någon annan gjorde allt.
Fast nu i början är fortfarande allting roligt att göra typ. På måndag har vi bott här i en vecka,
så, jag kan ju i alla fall säga att första veckan är kul. Det känns så braaa! Mysigt, kul.
Nej, nu ska jag försöka laga lite mat i alla fall då..


Jag gillar inte ens bacon egentligen, men det blir det idag ändå. :< Fin gris i alla fall. Nästan.


Fick bli en bild på mig också. Kunde inte låta bli att sminka mig lite, när jag ändå plockade med allt smink.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback