» Uttråkning

Usch, är så himla uttråkad! Jag har varit sjukskriven i evigheter känns det som, och jag ska inte tillbaka till skolan. Åtminstone inte den här terminen. Så jag gör ju ingenting om dagarna, inte just nu. Men jag vill! Jag vill komma ut. Träffa människor. Känns bara som om att ingen har tid..? Hm.
Nu kanske jag borde försöka göra mig i ordning.. Har varit i duschen men jag fastnade här framför datorn, bra jobbat. Lite senare ska jag förhoppningsvis färga håret. Har ju typ 5-7 centimeters utväxt? Och resten av håret är ljusblått, lite blont, lite rosa.. Himla spännande. Så det ska bli skönt.
Hoppas på att få träffa lite människor senare i veckan. Vi får väl seee. :)
Här syns det mesta av hur hemskt mitt hår är haha.. Syns lite gult där till och med?! Snyggt.
Bruce är ju söt i alla fall. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback