» Vuxna bebisar

Jag satt och tittade på Room Service på femman igår, och efter kom ett program som hette "Vuxna bebisar". En dokumentär. Jag orkade inte byta kanal så jag fortsatte helt enkelt titta, och bara efter fem minuter var jag fast. Eller kanske snarare stel av chock? Det var alltså ett program om vuxna människor (alltså den äldsta var typ 54 år!) som vill vara bebisar. De har ett normalt liv på sidan av också. En av personerna var en tjej på 27 år, en helt vanlig tjej på utsidan. Hon pluggar psykologi och har en pojkvän (något äldre om jag minns rätt). Grejen är bara att hennes pojkvän är också hennes "pappa". Hemma klär hon ut sig till en fem åring och lever så, han gör allt till henne och de pratar med varandra som om hon faktiskt hade varit fem-sex år, fast helst skulle han vilja att hon "spelade" en två-tre åring.. Hon berättade i programmet att de har ett "normalt" förhållande också. De har alltså sex, de bråkar osv.
Den andra personen som hade "en stor roll" i programmet var en äldre man och hans fru. De driver ett dagis för vuxna bebisar. Han springer alltså runt i sparkdräkt och blöja. Alla som deltog i programmet hade också köpt barnmöbler i stor version, spjälsängar osv. En av personerna hade köpt "vuxen-barnkläder" för drygt 2000 pund.
Jag såg klart hela programmet och jag har fortfarande inte smält vad det var jag såg egentligen. Alltså på riktigt, what the hell? Visst, jag accepterar alla människor. Man har rätt att vara den man är, älska vem och vad man vill, men jag undrar verkligen vad som gått fel för dem här människorna. Vad hände under deras uppväxt som ställde till det? Som gjorde att de här människorna blev så himla annorlunda.
Tjejen vars pojkvän som spelar hennes "pappa", jag undrar vad som hänt honom också. Han kändes så otroligt pervers. Som om att han tände på att ta hand om en liten flicka, bestämma över henne osv. Det kändes nästan mer sjukt än de som gillade att vara bebisen.
Ville verkligen bara få ur mig det här. Känner att bloggen är den perfekta grejen för mig för att få ur mig allt som snurrar i skallen. Och det här var så knäppt så jag vill helst bara dra ut det ur skallen medsamma.

Mannen och kvinnan som driver dagiset.
Tjejen som pluggar psykologi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback