» Träning!

Åååhh, ställde mig för första gången på över ett halvår på crosstrainern. Jag är sååå nöjd! Och jag svettas, haha, alltså, jag har aldrig gjort det förr? När jag ansträngt mig menar jag. Det känns bra, hur knäppt det än låter.
Sonny och jag försöker peppa varandra och träna tillsammans. Idag har vi kört vanliga lyft med hantlar, en annan övning med hantlar som ska hjälpa mot "gäddhänget" och rygglyft (eftersom jag alltid har ont i svanken och det ska hjälpa att bygga upp muskler där). Sen blev det 7 kilometer på crosstrainern. SJU!! Jag!! Alltså jag är i chock. Och stolt över mig själv. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men det är jag. Om jag bara vägrar ge mig kommer jag klara det här. Ingenting är omöjligt.

 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback