» Skulle ju sova ju..

1. När gick du upp i morse? – Jaa, det var väl kanske inte imorse, men vid tolv..

2. Vem ringde du senast? – Mamma.

3. Vad har du i dina fickor? - Har inga fickor på varken tightsen eller linnet. :)

4. Vad köpte du senast? – Fika haha..

5. Vad får dig att bli riktigt arg? – Oj. För mycket. Oftast när folk ljuger för mig. Då blir jag riktigt förbannad.

6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – Min iPhone, Bruce och en båt så jag kom hem igen såklart.

7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – Kvällsmänniska, absolut! Hatar att kliva upp på morgonen.

8. Senaste filmen du såg på bio? – Oj. Det var ett tag sen.. Det måste varit The Twilight Saga - Breaking Dawn part II tror jag.

9. Vad uppskattar du hos en vän? – Ärlighet, omtänksamhet och spontanitet.

10. Har du någon gång badat naken utomhus? – Nästan, haha.

11. Vad äter du helst? – Det beror ju på när?

12. Är du driven som person? – Det går lite i perioder.

13. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? – Har inte körkort. :)

14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? – Sonny hade gjort en gullig grej i söndags när vi firade 50 månader tillsammans. :)

15. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? – Somnar ofta med den i handen (läser e-böcker på den), men annars på fönsterbrädan.

16. Är du materialist? – Jag vet inte..

17. Har du några djur? –  Bruce ju!

18. Är du blyg? – Innan jag lärt känna någon kan jag vara det. Inte annars. Eller om jag fått i mig lite alkohol, då hälsar jag på alla haha!

19. När flög du senast? – När jag var typ.. Nio år?

20. Har du något tatuering? – Två, som ska göras cover ups på när jag har råd.

21. Har du varit med om en bilolycka? – Nej, och det är jag glad över.

22. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? – Ja.. Det har jag nog.

23. Vilken är den roligaste träningsformen? - Vet inte?

24. Bästa egenskapen hos en partner? – Ärlighet är lika viktigt här. Att personen är romantisk. Spontan. Snäll.

25. Sämsta egenskapen hos en partner? – Att han/hon är egoistisk, ljuger mycket och inte visar sin kärlek.

26. Var växte du upp? – Här i Nynäshamn.

27. Har du någon gång ringt polisen? - Nä, faktiskt inte.

28. Vilka är dina största svagheter? – Att jag kan vara väldigt negativ, att jag förlåter ALLDELES för lätt och att jag bryr mig lite för mycket om människor som inte förtjänar det ibland.

29. Har du, eller har haft någon barnsjukdom? – En som heter femte sjukan. Väldigt ovanlig, men den fick jag och brorsan. Tror faktiskt den räknas som en barnsjukdom.

30. Vilka är dina bästa egenskaper? – Att jag är ärlig och omtänksam tror jag.

31. Vad har du in din väska? – Just nu? Tuggummi, hörlurar.. Den är rätt tom, plockade ur allt idag haha.

32. Vad shoppar du helst? – Inredningsprylar tror jag.

33. Favoritklädesplagg? – Tights.

34. Bästa plagg/accessoar i garderoben? – Eh. Ingen aning.

35. Vilken är din favoritparfym? – Britney's fantasy eller nåt sånt?

36. String, boxer eller vanliga trosor? – Olika!

37. Vad sover du i? – Oftast ingenting.

38. Går du på någon diet? – Inte just nu, nej.

39. Nämn tre maträtter du äter ofta? – Taco, currykyckling och köttbullar haha :( Köttbullarna bara för att det är billigt..

40. Vad dricker du till vardags? – Vatten eller Fun light.

41. Om du dricker alkohol, vad dricker du helst? – Rosévin eller cider.

42. Lugn hemmakväll eller party all night long? – Olika. Oftast party tror jag faktiskt.

43. Tycker du om att fika? – Haha jaaa! Bästa som finns ju.

44. Vilka tidningar brukar du läsa? – Inredningstidningar, skvaller och Illustrerad vetenskap.

45. Favoritprogram på TV? – Gossip Girl. Fast det sänds väl inte längre. Annars är det rätt olika, ser på det mesta. För tillfället har jag fastnat för Criminal Minds. Och så väntar jag på säsong 4 av TWD!!

46. Lyssnar du på radio? – Rix FM ibland.

47. Hur skulle du beskriva ditt drömhem? – Skulle bli för långt att skriva såhär..

48. Pedant eller slarver? – Slarvar alldeles för mycket, men är rätt pedant egentligen? Vet inte hur det där går ihop alltså..

49. Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?- Nej, jag får ont i magen av det.

50. Tråkigaste hushållssysslan? – Diska..

51. Brukar du ta sovmorgon? – Heh, ja..

52. Leva nu, längta eller minnas? Jag skulle vilja leva nu, men jag längtar och minns för mycket.

53. Något du aldrig skulle klä dig i? – En mankini..

54. Har du färgat hår nu? – Har lite rosa kvar faktiskt!

55. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – Powernapar hahah..

56. Drömresemål? – Rom!

57. Värsta resmålet? – Man reser väl bara dit man vill?

58. Vad är det finaste du gjort för någon? – Jag vet faktiskt inte..

59. Vad tråkar ut dig? – Dåliga filmer till exempel..

60. Beskriv en perfekt vardag för dig? – Att vakna tidigt och känna att jag faktiskt mår bra, frukost i sängen. Umgås med människor jag trivs med hela dagen. Att allt liksom bara flyter på. Inga motgångar. Det önskar jag mig i julklapp. Ett år utan motgångar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback