» Segt.

Börjar det här inlägget med godnatt.
Tänkte bara skriva lite kort vad jag ägnat min dag åt, som har varit, precis som rubriken lyder, seg. Tjejerna drog vid tre, men det var jätte kul att få träffa dem igen. Efter det satt jag framför TV:n och zappade runt bland allmänt tråkiga program. Mindre kul. Seeen åt vi middag, och efter det har jag spelat Sims hela kvällen.
Världens bästa farmor skickade dock fler namn och årtal till mitt släktträd. Är så faschinerad av att hon klarar av att skriva från sin iPhone (med emoji-smileys till och med?!) och använda facebook. Kul ju.
Nu blir det sömnisar, skriva upp alla namn/årtal och sova. Känner verkligen att jag fått bättre sömnrutiner än innan. Jag måste bara se till att hålla mig till dem också.. Sweet dreams.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback