» Seg morgon..

Hejhallååå, sitter mitt i frukosten/lunchen.
Kom hem igen från mamma igår. Hann med rätt mycket under helgen måste jag säga. Plockade blåbär, bakade, vände dygnet hyfsat rätt, pillade med släktträd, sorterade foton, målade, Bruce träffade sin kärlek Millie.. Ja, allt möjligt. Bra helg ändå.
Den här händer det lite allt möjligt. Idag ska jag och Sonny med mamma till farmor och farfar, imorgon ska jag både till PRIMA (sista mötet någonsin) och till Capio och träffa någon (eftersom mottagningen suger på landet uppfattade jag aldrig vem det var), på torsdag troooor jag att jag ska träffa åtminstone Emmy (kanske några flera av tjejerna?), helgen vet jag inte hur den kommer se ut alls än. Men det är lite grejer som händer i alla fall. 
Känner inte riktigt att jag har ro att skriva atm, vet inte vad jag ska skriva heller. Tjingtjong!



Anledningen till att jag vanligtvis inte vaknar förrän
klockan fem på eftermiddagen..

Min älskling. ♥

Bruce står och spanar ut efter Millie.

Spelade TP med familjen, hittade den roligaste felskrivningen ever.
Dvärgarna hackar efter AIDS..

Målade staket..

Bakade mockarutor.

Hittade världens största jävla skalbagge när vi plockade bär.

Var osminkad och grejer.

Mysis! (Jag ser ut som ett retard)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback