» Nostalgi

Hallå på er!
Har varit lite sisådär med uppdateringen här, hiho. Menmen! Idag var jag och träffade Sofia som jag inte träffat på 1½ år! Så det var jätte kul. Vi har gjort så himla mycket genom åren så vi hade massor med minnen att prata om, och hur allting är nu. Vi sågs vid tre och jag var inte hemma förrän till sju. Snacka om skönt att få komma ut och träffa lite människor. Ibland känner jag mig instängd i den här lägenheten. Saknar alla mina vänner..
Anyhow. I vintras började jag ju försöka träna och tänka på vad jag äter. När jag mådde som jag gjorde föll allting bort tillsist. Idag fick jag nog (dumt nog fick jag det efter jag varit och fikat med Sofia, ajaj säger jag bara), så jag räknade kalorier, gick en promenad och sådär. Det slutade ändå bra. Och JAAAA, jag vet att 1000 kcal om dagen är för lite egentligen. Men det får vara så tills jag får hjälp från St Göran. Jag kan inte lägga upp ett bra kostschema etc själv. Jag kan inte sånt. Så jag kör mitt eget race tills dess.
Nu är det nog dags för mig att gå och dejta kudden. Ska upp och vara på Capio klockan 10 imorgon, får se hur det går.

Bild från igår. Är nästan helt blond nu, och egentligen är jag jätte
osäker på hur jag vill göra med håret. Vilken färg etc. Meeen jag tror
att jag tänker låta det vara blont under hösten. Vi får se.

Allmänt mongo..

Såhär såg det ut idag! Har mer detaljerat, men känner inte riktigt att
jag tror alla är så intresserade av att se vad jag ätit?

Näää, jag går inte fort. Går långsamt som en liten minigris. Men ja,
jag är inte skinnybitch, jag tar väldigt små steg eftersom jag är kort,
och jag har väldigt dålig kondis. Men allt är bättre än ingenting!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback