» Natti natt

Tänkte bara slänga in lite bilder. Har inte gjort inget särskilt idag, Bruce har dock fått socialträning idag. Medan Sonny handlade satt vi ute och väntade, dock skällde han ut en stackars tant som till och med bjöd honom på hundgodis. :( Kändes jätte pinsamt, men han är så skraj för vissa personer. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det heller. Får tamejtusan klura på det.
Bilder från dagen i alla fall. Nu ska jag sova.

Mys med Bruce efter Capiobesöket.

Bruce är typ dösöt på bilden, och så blundar Sonny i bakgrunden haha..

Sista Brucebilden från idag. Lilla hjärtat. Ignorera att jag ser ut som en mupp.

Ny app jag laddade ner idag, tänkte det kunde vara kul och räkna steg. Hade planerat tiotusen steg, men klockan hann bli för mycket, och jag tröttnade på att gå runt i vår lilla lägenhet. På't imorgon igen!

Sammanlagt hur långt jag gått idag. Helt ok, om jag jämför med annars liksom. :)

Kvällspromenaden. Lite längre idag, men jag pratade med Natalie de två sista kilometrarna, så jag gick automatiskt långsammare, så summan av kardemumman är ju typ densamma som igår. Kände inte alls för att ta någon bild till "How did it go?" så det blev samma. Bra app det där, Run Keeper. :)

Såhär såg det ut i slutet av dagen, när jag räknat bort kalorierna jag bränt. 666, känner mig som djävulens barn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback