» Lööördag.

Känner att jag har börjat få en bättre dygnsrytm än förut. Bara tre dagar än så länge, men har gått upp vid nio, tolv, och elva än så länge. I drygt tre-fyra månader har jag vaknat vid fem på eftermiddagen. Man måste älska depression..
Vi är fortfarande ute hos mamma, och eftersom det är massa grejer att fixa (det är lite renoveringsprojekt med andra ord) så spacklade vi igen hål idag bland annat, så det kan slipas och målas nästa helg. Sen sorterade jag endel av alla lösa gamla foton. Men att få helt ordning på det kommer ta en hel helg. Så det ligger lite längre fram i tiden. Men jag hittade mycket jätte gamla bilder, typ bilder på mammas mormor och sådär, och kände verkligen att det vore kul att försöka rita upp ett stort jäkla släktträd. Så mycket jag bara kan. Får se hur det går, kom bara som längst till mammas och pappas mormor/farmor och morfar/farfar. Nu har jag i alla fall ett projekt.
Annars så kom Janåke hem som har jobbat helg hem med ett stort jävla lass bröd/bullar från sin kompis som fått av ett bageri. Jääävlar vad bröd. Har en bild, så den kommer lite längre ner här.
Annars? Känner mig, i alla fall idag, lite mer hoppfull till att allt ska lösa sig, men vi får se.
Ser att klockan hunnit bli massor och jag är trött, så nu sömntabletter, föna håret och sova. God natt!



Bullar/bröd!

Timmy målade en häst häromdagen när golvet oljades.

Min nya medicin.

Bruce fick ett fint hårband..

..men en mantel kändes coolare.

Inget smink och uppsatt hår, wiho.

Tröttmössa 1.

Tröttmössa två.
En av bilderna jag hittade idag. Pappa nån gång på sjuttiotalet, -72 
tror jag, om jag räknat rätt..? I gröndalsskolan i alla fall, i aulan.
Bilden är på hans gamla band, Head Beauty. På en annan bild hade
de allihopa typ magtröjor och utsvängda jeans, hemskt.. I alla fall:
pappa uppe i mitten.
 


Mmm! Ska bli gott med bröd och bullar! :D
Älskar pappas polare.

2013-08-18 // 02:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback