» Lista!

Borde egentligen gå och lägga mig, ska ju upp halv sju imorgon, men icke sa nicke, roar mig med en sånhär lista igen..

10 favoriter:
färg: lila, rosa, grön, (alla tre vissa färger) ljusblå. Och svart såklart.
mat: kyckling med curry, alla gånger.
band: kent är mitt favorit band, men har andra favorit artister.
film: Despicable me, LOTR-triologin, alla HP (särskilt de två sista), My sisters keeper och massa fler!
bok: Hunger Games serien, HP, Twilight serien (ja, det är sanningen) och lite annat blandat.
sport: Eh. Ingen. Tycker det är kul att se på ridsport och när vissa lag spelar fotboll.
årstid: Våren, alla gånger om.
veckodag: Fredag!
glass-smak: Choklad.
tid på dygnet: Svårt, beror på årstiden.

9 för tillfället:
humör: Seg.
smak: Fett konstig fråga. Smakar saft i käften?
kläder: Kom just ut ur duschen så inga.
bakgrund: På min egna dator en bild på en fågelholk (finare än det låter) och på mobilen en space-bild med texten "Stars need darkness to shine".
nagellack: Ljusljus rosa som man kan se igenom lite.
tid: 22.57
omgivning: Sonny ser på TV så jag hör den, annars är det rätt stökigt.
irritationsobjekt: Att mitt hår torkar så jävla långsamt.
tankar: Att jag inte alls vill kliva upp så tidigt imorgon..

8 första:
bästa vän: Kusinvitamin.
screen name: wat..
piercing: Piercade off center labret som min allra första utom hål i öronen när jag var fem.
förälskelse: Eh, alltså, det är så jävla pinsamt att jag inte ens vill skriva det.
musik: Men vadå första musik? Vaggvisor antar jag. Första jag minns jag gillade är väl Britney, Aqua osv.
bil: Jag har och har aldrig haft en egen bil, när jag var liten hade vi en svart SAAB 9000.
kyss: Av Sofia i korridoren i sjuan.

7 senaste:
cigarett: När vi var ute på lövet tog jag några bloss tror jag?
mat: Käkade varmkorv idag haha..
dryck: Min favoritsaft, Peach.
biltur: Hem i måndags.
kyss: Kysste Sonny för nån halvtimme sen.
spelad låt: Som jag lyssnade på för att jag ville eller som jag hörde? Tar det första. Avicii - Wake me up.
tv-program: Idol.

6 har du någonsin:
dejtat någon utav dina bästa vänner: Nästan.
brutit mot lagen: Hallå. Vem har inte det.
blivit arresterad: Nope.
badat näck: Nästan.
varit med på tv: Jaaa. Klassen hade ju egen serie och grejer.
kysst någon du inte känner: Hm.. Jag tror det.. Eller haha, bra att fyllorna suddat bort allt?

4 saker:
du gjorde igårkväll: Öhh.. Såg på Iron man 3!
du kan höra just nu: Ljudet från Nicolas Cage's röst. Sonny ser på något som sagt.
du inte kan leva utan: alltså for real eller bara som man säger? Tar det andra den här gången då. iPhone, musik, sova, långa duschar..
du gör när du har tråkigt: pillar. alltså med allt möjligt. en gammal kompis sa till mig att jag var som en pundare som inte kan sluta pilla med saker.

3 personer:
du kan berätta allt för: Skulle säga att av mina vänner är det väl typ tre stycken, och sen Sonny.

2 val:
svart eller vitt: Svart.
varmt eller kallt: Kallt.

1 önskan:
Att vi ska hitta en ny lägenhet, snarast.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback