» Landet - igen

Hej på eeeer.
Åkte ut till mamma igen vid ett idag. Spenderat helgerna här endel nu, men vi har ju inte haft någe cash, och sen har folk varit upptagna rätt mycket känns det som. Men det är skönt här ute, lugnt, stillsamt. Även om vi är många här nu, sju pers. Tur att huset är stort och att skogen ligger precis intill. Det är bra för Bruce också, att få springa av sig. Då är han typ alltid helt slut på kvällen.
Suttit flera timmar idag och jobbat med släktträdet. 122 personer har jag lyckats få in än så länge. Tycker det är både roligt och intressant. Jag bygger mitt träd på Ancestry.se och då finns det ett program man kan ladda ner och jobba med trädet offline, eller också kan man göra det online på deras hemsida. Dessutom finns det en app så man kan titta och lägga till via mobilen. Fyller man i det på hemsidan uppdateras både programmet och appen samtidigt. Hur det är tvärtom vet jag inte, har bara fyllt i via datorn. Sjukt bra grej i alla fall, lättare än att skriva och dra streck för hand.
Anyhow, dags att sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback