» Ett bra besked

Hejhallåhej.
Spenderar natten ute hos mamma på landet igen. Vet inte hur länge vi stannar, men inatt får vi sova i en säng och inte på en soffa, så hoppas på att det ska bli lite lättare att somna inatt än sist. Den här gången tog jag med datorn ut också (inga sunkiga mobilinlägg höhö, som om att det är toppklass på de vanliga.....), så vi kan se film innan vi lägger oss, mysigt. Dock har jag mensvärk utav bara helvetet, och det är mindre kul.. :(
Precis när jag publicerat det förra inlägget kom åtminstone ett bra besked. Eftersom både jag och Sonny är arbetslösa så ska vi få hjälp att betala hyra och ha arbetssökandestöd (något sånt heter det i alla fall), men vi har inte fått någe på hela sommaren. Idag kom beskedet att vi ska få för både juli och augusti månad. Har inte varit så lättad på länge. De senaste månaderna har vi inte ens vetat om vi skulle få mat eller inte, och sådär. Mindre härligt. Så nu blir det lite extra eftersom det är två månader. Bara att hålla ut till den 27:e nu. Helgen den veckan ska det firas rejält!
Nu ska vi leta efter en film, och så ska jag ta en värktablett mot mensvärken. Sen ska vi se filmen och så ska jag måla naglarna. Pösshäj.


Bild från häromdagen. Cool tjej med mössa på sommarn.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback