» Den 20:e augusti.

Halloj.
Jag har precis kommit hem. Stannade hos farmor länge, blev många namn och årtal uppskrivna inför mitt släktträd. Och det var så mysigt att få umgås med farmor, hon och farfar är ändå min största koppling till pappa. ♥ Tycker hursomhelst det är så otroligt intressant att se. Om man går väldigt långt bak i tiden är jag faktiskt släkt med Theodore Roosevelt, inte illa minsann! Ska fortsätta med mammas sida imorgon tänkte jag, när jag ändå ska åka tåg i 45 minuter, kan jag ju lika gärna roa mig med någonting.
Efter vi hade varit hos farmor och farfar gick vi till Lindex, mamma betalade (wow, är ju inte särskilt bortskämd så det är lyx för mig att få kläderna betalda!) ett par tights eftersom alla mina var trasiga, igen, och så blev det en tröja. Så sjuuuukt mysig.
Nu hade jag tänkt spela lite Sims, eftersom jag ändå inte har något annat att roa mig med. Sen blir det middag, tror jag. Får se om min lilla hemmafru (man?) tycker som jag. ;) Puss och kram och lite nyp i stjärten! ♥


Lite av allt jag skrev idag. Och då hade jag bara kommit typ.. Halvvägs? Av det idag, alltså.
 

New in.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback