» Den 12 augusti 2013.

Vet inte vad som hände vid förra inläggen där, på min dator ser det nämligen helt knas ut.. Går inte ens att läsa det översta inlägget?
Anyhow, Sonny dränkte min mobil i fredags, så vi sov (eller, nja, sov gjorde vi inte direkt) ute hos mamma. Lyckades väl sova lite drygt 1½ timme, så vid halv åtta eller så gav vi upp och gick ut och satte oss. Resten av dagen spenderade vi med att måla staket, sola och sådär. Tror vi var hemma igen vid sju på kvällen. Då såg vi en film och jag somnade innan elva. Sen sov jag i arton (ja, arton...) timmar. Härligt.
Idag har vi fortsatt städa, bara dammsugning och torkning av golv kvar. Har till och med dammat av alla prydnadsgrejerna i bokhyllan. Bra jobbat ändå! Och så tog jag upp min iPhone från rispåsen och den lever! Den mörka fläcken är borta och telefonen (och ljudet) fungerar precis som vanligt. Lycka!
Veckan är fylld med lite små grejer. Imorgon ska jag träffa Mathilda, på torsdag ska jag träffa min nya läkare på Capio för första gången (wish me luck!) och i helgen (vet inte vilken av dagarna än..) ska vi ha övernattning här. Så det blir toppen. Nu ska jag återgå till matlagningen. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback