» 22 augusti 2013

Hallååå.
Sitter för tillfället och väntar på att tjejerna ska ramla in, typ. Länge sen jag träffade dem så det ska bli himlans mysigt. ♥
Igår var jag ju på Capio, var en kurator jag fick träffa som ska bli min samtalskontakt nu under en tid. Ska tillbaka dit nästa onsdag igen. Det kändes väl helt okej, jag hade inte förväntat mig att jag skulle känna mig helt avslappnad och sådär första gången, så det är bara att hålla tummarna för att det fungerar bra.
Annars var vi och tittade på en lägenhet igår, vill inte riiiktigt skriva mer förrän allt är klart men det är en jättefin lägenhet, och läget är minst sagt perfekt, haha.. Ni kommer förstå sen! ;)
Nä, tar och skriver lite mer senare sen, puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback