» Iiiih!

Jag sitter i värsta lyckoruset. Jag vet inte hur länge det håller i sig men jag tänker ta vara på varje sekund. Jag antar att det är endorfinerna? Känns det såhär bra när man pushar sig själv så mycket man orkar? :D Jag har seriöst världens sämsta kondition. Jag har svårt att röra mig, med alla extra kilo jag bär på är det tungt att ens ta sig upp för en trappa, tro mig. Men när jag klev upp på crosstrainern idag tänkte jag på alla som tryckt ner mig för att jag ser ut som jag gör. På alla gånger jag inte fått på mig kläderna jag önskat. På alla gånger jag avstått från att bada på sommaren. På alla gånger jag önskat att jag hade kroppen och utseendet mina vänner har. Så jag pushade mig själv. Sju kilometer klarade jag. Och det känns som om jag vunnit ett maratonlopp. Mitt mål är minst 5 kilometer om dagen. Och jag är så lycklig att jag klarade mer än så! Ni kan inte ens ana hur bra det känns. Jag tänker klara det här.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback