» Tomt

Det har varit lite tomt här ett tag nu. Jag har inte mått bra alls helt ärligt, mina magproblem har bara blivit värre, så jag har inte ens varit i skolan på en halv evighet, förrän idag. Jag har mest legat på soffan eller i sängen, sett på film. Inte mycket mer, faktiskt. Men på bussen hem idag, trots det hemska regnet, kände jag att jag äntligen blev lite peppad. Kände mig lite mer fit for fight. Jag tänker inte ge upp. Jag har ingen aning om var peppen kom från.

Har spenderat dagen med att packa inför flytten, gå en kort promenad (regnet och blåsten fick mig och Sonny att ångra oss), pratat med Natalie och så har jag och Sonny planerat lite hur vi ska göra i det nya rummet. Nu är jag mest trött, seg och kall. Middag snart, sen dusch och off to bed.

Lite by the way sådär känner jag verkligen att jag måste göra något åt min design..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback