» Pluggar

Hemma med ont i magen, som vanligt. Låg vaken till fyra imorse med ont i magen och fick kramp det första som hände när jag vaknat. Börjar tröttna nu..
Imorgon väntar läkarbesök nummer 2 för den här veckan. Dock denna gången till läkaren på PRIMA, vi ska väl prata om höjningen av dosen på mina antidepp. Jag gillar den inte, men vi får väl se vad hon säger..
Just nu pluggar jag (eller tja, jag skriver det här blogginlägget), försöker skriva det där satans arbetet till naturkunskapen som skulle vara färdigt i måndags. Känner att jag är typ sämst som börjat först nu. Svårt att skriva, svårt att hitta rätt ord. Tror jag gjort helt fel till att börja med eftersom det varit så otroligt dåliga riktlinjer. Jag vet för tusan knappt ens vad jag ska skriva eller göra. Nåja.
Ska nog värma vetekudden för nu krampar magen igen, får se om det hjälper lite i alla fall.
Flummigt inlägg. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback