» Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu

Ligger ju lite efter med det här i och med att jag mått dåligt men jag kör på..


Jag har nog två önskningar, så jag skriver båda två.
Det första jag vill mer än något annat är att någon läkare ska hitta felet på min mage så att jag kan få hjälp, så att jag kan ha en normal vardag, leva ett normalt liv. Så jobbigt är det just nu. De plötsliga kramperna och nästan ständiga smärtan. Det är svårt att orka med, svårt att stå ut kan jag lova. Och jag överdriver inte.
Det andra som jag verkligen vill, av hela mitt hjärta, är att skaffa en hund. Jag har drömt om en hund hur länge som helst och på senaste tiden har drömmen bara växt sig större. Eftersom vi ska flytta till lägenhet vill jag ha en liten hund. Och drömma kan man alltid göra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback