» Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Jag är nån timme sen but oh well.

Eftersom det känns svårt att svara på allt som en del så tänker jag dela upp det.

Mål:
Jag har rätt många mål. Jag vill klara av skolan, jag vill ta studenten. Det kommer bli tungt som fan, men jag vill det. Mitt absolut största mål är antagligen att gå ner i vikt. Därför hoppas jag gastric bypass operationen kommer kunna hjälpa mig. Ett annat stort mål för mig är att kunna må bra på riktigt, och tillslut även utan mina antidepressiva mediciner. Det är väl mina 'main goals', så att säga.

Drömmar:
Jag drömmer om att en dag få jobba med antingen psykologi eller djur. Jag har inte kommit så långt att jag vet riktigt vad jag vill jobba med, men det är en stor dröm för mig. Sen drömmer jag såklart också om den här vackra kroppen, så därför hör väl mitt mål att gå ner i vikt ihop med min dröm. Den drömmen som ligger närmast att gå i uppfyllelse är väl antagligen att flytta hemifrån med Sonny. Jag kan inte ens förklara hur mycket jag längtar. Och så drömmer jag om att en dag få en egen liten vovve.

Önskningar:
Min allra största önskning är att pappa har det bra nu. Och alla andra jag förlorat till himmelen. Dessutom önskar jag och har alltid önskat, att det fanns något jag var bra på. Det spelar ingen roll vad det är, men de flesta har något. En sport, sång, bild, skrivande, smink.. Alltså, vad som helst faktiskt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback