» Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Hittade en ny såndär grej för varje dag. Tyckte att det kanske kunde vara lite kul så here goes.

1. Min familj är de viktigaste människorna i mitt liv.
2. Just nu vill jag ha en hund mer än något annat.
3. Jag vill INTE flytta igen (bortsett från hemifrån till en egen lägenhet).
4. Jag har ingen bästa vän men flera som är väldigt viktiga för mig.
5. Ibland är jag rädd att alla jag älskar ska försvinna från mig på ett eller annat sätt..
6. Ibland tycker jag det är jobbigt och frustrerande att ha ett så intimt förhållande som jag har med Sonny.
7. Jag hatar hösten/vintern. Mörkret och kylan lockar inte alls och hösten plockar fram alla minnena från pappas död.
8. Jag har enorma ambitioner (som jag inte alls lever upp till), men det är alltid något som sätter stopp för mig.
9. Jag älskar att prata, eller snarare konversera.
10. Till våren kommer min läkare skicka remiss om en gastric bypass operation så till sommaren kanske jag äntligen får opereras, detta är något av det enda som håller igång mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback