» Trött..

Jag har en såndär fruktansvärt trött dag.
Är trött på det mesta, men trött pågrund av sömnbrist också.
Lite glad är jag väl dock, delvis för att Emmy och Jossan hjälpte mig med håret,
dock sög blonderingen apröv så, ah.. Men också för att det blev ett B på nationella i engelska.
Känns kul att någonting går bra i alla faaaaall..
Imorgon så ska jag försöka göra ett kompletterande prov i matten.
Känns som om det kommer gå åt helvete, men det är bara o köra.. Typ?
Jag hoppas det kommer gå okej i alla fall, vet inte, men jag hoppas.
Hursomhelst, förutom provet i morgon, så det räknar jag inte,
hade jag min sista riktiga skoldag i ettan idag.
Jag kan inte förstå att det har gått så himla fort!
Vi började just och nu är det redan slut.
Som ni kanske märker har jag inget spännande att berätta idag,
jag är alldeles för seg.. Puss! ♥

bild från weheartit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback