» Timon

Idag kom bebis finally hem!
Timon har mamma döpt honom till,
då något av det första han gjorde var att sätta sig precis som en surikat.
Han är extremt liten (vilket tyvärr inte framgår på bilderna),
men jag ska försöka fånga det bättre på bild imorgon.
Hur mysig och söt som helst är han hursomhelst,
dock får jag känslan av att kissekatter alltid är sötast i verkligheten?
Nåja, han fångade både mitt och alla andras hjärta medsamma.
Sven verkar lite småpuppig, men han kommer alltid vara min number one. :)


Bebis!


I Sonny's famn. Han ser en aning obekväm ut, jag missade precis
att knäppa en bild när de myste som mest.


» Uttis

Awwie;3 jag vill också ha kattunge nu <3

2012-05-09 // 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback