» sunday, i hate you for being the day before monday

Söndagsångest. Jag hatar det. Dessutom har jag äcklig jävla huvudvärk nu igen.
Fan vad glad min blogg har blivit på sistone, eller..?
Höh. Sitter bara o vräker ur mig hur skit allting är,
visserligen skapade jag den bara för o kunna göra det,
men när jag vet att det finns små söta människor därute som läser den,
känns det ju typ.. Taskigt mot er, haha.. Jag ska försöka klämma in lite bra grejer också.. :)

Jag och Sonny var ute med Emmy och Johan igår,
vi var nere vid ringvägen då jag skulle fota dem till en skoluppgift.
Det var inget särskilt direkt, trevligt och rätt mysigt.
Tråkigt väder dock, men jag fick i alla fall lite fina bilder så jag var nöjd!
Annars har helgen varit rätt trist, hände inte ett piss faktiskt.
Dock hoppas jag på något roligare nästa helg!
O dessutom får vi hem bebis i veckan redan så jag är gladis över det!


Bild från igår. Känns som om att blogg.se dödade kvaliten lite dock?


Svennis, typ.. Förra helgen tror jag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback