» solat!

Det har varit en sån himla mysig dag.
Har varit och solat nere vid hamnvik med massa folk,
från kvart i två till fem, så gissa vem som bränt sig..?
Haha, mina bröst är helt röda, och mina armar med,
dock har jag fått en jävligt knepig bränna på ena armen..
Så jag får sola undersidan av armen imorgon haha.. ;)
Men nåja, det var jätte mysigt och trevligt.
Innan vi stack delade alla på en familjepizza,
snackat lite allmänt skit, pratat lite om avslutningen och så..
Imorgon är det informationsmöte om sommarjobbet,
hoppas det blir bra, att jag kan byta period och så.
Sen är det hem och steka igen, bland annat andra sidan av armarna då, heh..
Annars är jag lite avundsjuk på min storebror som är på Ozzy-konserten just nu,
jag vill också gå på konsert, så jääävla länge sen.
Har inget mer att berätta om idag direkt. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback