» skitdag

Har haft en riktig skitdag, en såndär dag man bara vill lägga sig under täcket och stanna kvar.
Usch, jag har grinat flera gånger, varav ena gången för att jag hade så ont i huvudet,
huvudvärken sitter fortfarande kvar och oroar mig,
även om mamma sa att det bara var för att jag är så spänd..
Men det gör fruktansvärt ont, har gått med en varm vetekudde på nacken halva dagen :(
Sen har jag dessutom haft mensvärk och nä, fyfan.. Jävla bajsdag helt enkelt..
Tur att jag har Sonny som roar och tröstar mig, utan honom hade jag gått under.
Nyss såg jag till att rensa hans hårddisk lite, han hade bara 30 GB ledigt,
så nu har vi rensat så att det finns lite drygt 100 istället,
tills vi installerar om den, måste bara inhandla en ny extern hårddisk ;PPpPppPp
Kanske mina Sims spel äntligen vill fungera någorlunda nu?
Känner mig lite lätt gråtfärdig (över det med), eftersom det stänger av sig hela tiden,
alternativt att det aldrig går att spara.. NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA.
Ska inte skriva mer bajs nu. Pusshej.


Precis vad jag tänker göra, spela lite mer Star wars..
Bild från weheartit som vanligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback