» Pluggis

Så himla varmt idag, min mobil visar 22 hela grader!
När jag är klar med min första fotologg till skolan ska jag nog ut i den kvällssolen.
Hade ju nationella i matte idag, det gick väl.. Inte så himla bra direkt.
Jag hade inte förväntat mig det heller, men hellre att ha det gjort än inte alls.
Efter skolan letade jag födelsedagspresent till Sonny med Emmy och Mathilda,
gick inte heller något vidare, kom bara hem med ett födelsedagskort, hrm.
Nåja, nu är det i alla fall bara två veckor kvar, sen är det sommarlov!
Och sju riktiga skoldagar. Glad tjej, längtar så fruktansvärt mycket!
Jag hoppas att det blir min första sommar sedan -09 som jag faktiskt mår bra,
det är min tur nu, det ska bli min sommar!

Fotade ju hursom lite bilder till skolan häromdagen då,
"Egen bild" och "Självporträtt". Egen bild hade jag tänkt fota Timon,
men den lilla råttan vill ju aldrig vara stilla,
plus att han inte får vara ute än utan selen,
så Sven fick vara fotomodell istället, han är en riktigt snygging.
Sen fotade Sonny mig till självporträttet.
Så jag tänkte visa bilden på Sven och bilderna jag valt till självporträttet,
som ska vara ett kollage.







Jag tycker dock bäst om de två första bilderna på mig. Woop.


Vilka fina bilder! Och du är så söt :*<3

2012-05-22 // 20:20:51
» Uttis

Klart detta ska bli den bästa sommaren:D<3



Sonny är ju fan bra på att fota:D

2012-05-23 // 09:00:04

tyckte du var sötare än Sven ^^<3

2012-05-23 // 12:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback