» may the fourth be with you

Eftersom jag ligger hemma med ont i magen idag,
ska jag gosa ner mig under täcket och stanna där.
Men, eftersom det dessutom är den fjärde maj idag,
Star wars day, så ska vi se vidare på Star wars filmerna idag.
Vi började för ett tag sen, så det blir passade att se klart nu.
Jag är ett smygfan av Star wars, de är några av mina favoritfilmer.
Dock har jag inte direkt någon att dela min kärlek till dessa filmer med,
men Sonny som aldrig sett dem förr håller på att lära sig.. ;)
Nåja, nu ska vi försvinna till en annan galax för att möta Yoda,
Chewbacca, Luke, Leia och alla andra!

May the force be with you.. (För er som nu inte förstod det där,
eller min rubrik, så får ni helt enkelt gå och se på Star wars!)




» Uttis

Nej.. Bara Nej D:



;)<3

2012-05-04 // 18:55:52

2012-05-05 // 13:46:51

Jo, bara jo :D

2012-05-05 // 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback