» måndag

Usch. Lika trött och puppig som alltid på måndagar.
Vi slutade tidigare idag dock, så det var ju kalas!
Riktigt skönt faktiskt, var hemma redan vid tolv.
Var hemma en stund innan jag som vanligt lyckades somna på soffan.
Vaknade vid tjugo i tre igen.. Duktig tjej, eller..?
Men tyckte ändå att det behövdes,
sov inte så värst länge inatt, och när jag sov drömde jag mardrömmar. :(
Vaknade redan vid fem sen dessutom, med kramp i hela magen.
Så sjukt trött på att saker och ting inte fungerar som de ska..

Annars såg jag igår att jag fått B på Svenska NP i läsförståelse,
ingen superstor grej men jag blev jätte glad ändå!
Kul när det äntligen går lite bra, så det kändes skönt..

Sen ska vi hämta lilla nuffe imorgon redan!
Okej han ska inte heta nuffe.. Men ah,
vi har ju inte kommit fram till något bra namn än!
Lovar hursomhelst att ta massor av bilder på honom.
Sen hoppas jag att lilla Sven inte blir ledsen,
så jag får ge honom lite extra kärlek.


Bjuder på en vacker webcam bild också. Trolol..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback