» hej

Hatar verkligen att skriva rubrik, blir lika dåligt varje gång.
Kanske skulle be Timon skriva den åt mig?
Han skrev just det här, snäll som han är..
"677´65
´´´´´´´´´brs fd qoollllllll---------------"
Fint va? Känner mig riktigt stolt..
Kan inte riktigt säga att jag uppskattar att han både gick,
OCH la sig på min dator, fast han är ju bara en liten misse.
Sven har inte intresserat sig för min dator än,
den har ju något som heter "Ice Cool",
vilket innebär att de har placerat de saker i datorn som blir varma,
långt ifrån varandra, och dator blir inte alls lika varm.
Den kan stå på i flera timmar utan att ens bli i närheten av lika varm som andra laptops,
jag har i alla fall fått den uppfattningen.
NÅÅÅÅJA, nog om det.
Vi hade bara två lektioner idag, och jag hade ont i magen som vanligt,
så jag bestämde mig för att skriva min fotologg hemma så jag har den klar imorgon istället.
655555555555555555555555555.
Ja, eh, Timon kom igen. Han verkar gilla sifferpaden?
677´65
´´´´´´´´´brs fd qoollllllll-------------



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback