» ESC

Alltså visst, fine, skitkul att Sverige faktiskt vann, verkligen!
Man blir lite stolt över att vara svensk osv. :)
Men allvarligt, varför blir det sånt jävla liv på facebook varje gång?
Måste varenda kotte berätta att Sverige vann?
Samma sak varje gång, förlorar Sverige hockeyn/fotbollen,
vet man. Man behöver aldrig ens se matchen,
det finns live uppdatering på facebook.
Vinner Sverige ESC, är det omöjligt att missa.
Seriously.. Äsch, nu känner jag mig som en jävla bitterfitta igen.
Skitsamma. Det är väl bra o leva med. :)
Jag är fortfarande super sönderbränd och har ont pågrund av det :c
Men jag är glad! Bara fyra riktiga skoldagar kvar nu ju!!!!
På fredag ska vi se någon avslutningsshow,
på måndag (nästnästa vecka), är det klassdag,
och på tisdagen fucking slutar vi!
Jag kan inte fatta det! Vi började ju just ettan!
Det känns så otroligt skönt, att få vara ledig.
Bara leva lite, inte fundera så mycket.
Sen åker vi antagligen till Blekinge i två veckor,
då blir det verkligen ingenting som behövs funderas på.
Då är det bara att andas, mitt ute i skogen, typ..
Nu har jag lyckats göra ett jätte långt onödigt inlägg igen,
förlåt. Och puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback