» Duktig tjej!

Har suttit hela dagen och gjort klart alla fotoarbeten!
Skrivit fyra fotologgar, bara idag dåråååå..
Så jag är lite stolt över mig själv faktiskt,
att jag tog tag i det, efter alla om och men.
Något som jag är både mindre stolt och glad över är matten,
såg på schoolsoft att jag inte blev godkänd. 
Det blev ett F med 18 poäng. Tror E gränsen var 22 eller något.
Känns så otroligt misslyckat. Inte konstigt,
men det känns ovärt att jag kämpade så hårt på provet.
Nåja.. Vi får väl se vad som händer angående det.

Imorgon ska Emmy rädda min hårbotten,
eller ja, hon ska bleka ur den så jag kan färga den rosa. :)
Har väl sisådär 2-3 cm utväxt som ser förjävlig ut,
så det är bara o fixa till skiten innan avslutningen.
Hoppas dock den nya färgen kommer imorgon också,
annars får jag gå med superblond botten, hihu..
Lagom snyggt. :)
Sen ska det komma kläder och nya fina skor till mig denna veckan,
glad cheeeey.
Nåja, nu ska väl Sonny och jag se lite film, sen äre straight to bed!
Puss!






Fotade ju lite i dag så tänkte bara slänga in några bilder,
inga tiptop bilder. Men roligare än inlägg utan bild såatteh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback