» Den 15 maj 2012

Åh, äntligen är vi helt klara! Från klockan halv fyra har vi hållt på,
bortsett från att vi käkade middag har vi alltså hållt på i drygt fyra timmar.
Men det var det värt, nu är det rent o fint. :)
Jag har mensvärk så jag är lite småpuppig över det, men annars är humöret på topp,
nästan i alla fall.. Det är ju bara imorgon och sen äre helg så det känns skönt,
man behöver inte anstränga sig så värst, det är ju bara engelska nationella.
Får se vad som händer under helgen, tror vi ska träffa Emmy o Johan,
sen måste jag fota massa fotouppgifter som jag ligger efter med,
men det ska nog gå bra, hoppas jag i alla fall.
Inge vidare intressant inlägg, humdidum..
Ska försöka lägga in lite bilder från kameran någon dag åtminstone,
så att det blir lite roligare att titta in här..
Det blir mest bilder som berört mig från weheartit just nu,
och det är väl inte det mest intressanta.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback